czwartek, 28 marca, 2024
Strona głównaRóżneYouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego...

YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)

Z okazji zbliżającego się festiwalu Cannes Lions 2017 zespół YouTube przygotował zestawienie reklam, które od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia zyskały największą popularność. Czas oglądania wszystkich spotów z rankingu wyniósł 11,8 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń sięgnęła 416 milionów.

Artykuł pochodzi z tej strony.

SPONSOROWANE

Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.
RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Most Popular