15,67 mld dolarów na chmurowe rozwiązania dla call center

Dodano: 21.01.2018 6:05 | 19 odsłon | 0 komentarzy

Jak wynika z raportu Markets&Markets, za trzy lata globalny rynek chmurowych rozwiązań dla contact center będzie wart 15,67 mld dolarów. Tempo wzrostu do 2021 r. będzie na bardzo wysokim poziomie sięgającym 23,6% rok do roku — prognozują analitycy firmy. Polskie firmy z branży call i contact center również będą inwestowały w chmurowe rozwiązania. Coraz częściej będą to firmy z sektora MŚP.

Więcej w serwisie www.telix.pl »

Tagi: Polsat, Polska

Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama
Motoryzacja   Filmy   Finanse   Gry (eng)   Wiadomości (Strona główna)   Kobieta   Komputery   Wiadomości (eng)   Plotek   Turystyka   Praca   Sport
Kontakt z nami