Zarządzanie relacjami z klientem – o czym warto pamiętać?

Dodano: 27.12.2018 13:06 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Umiejętne zarządzanie relacjami z klientami przekłada się na sukces przedsiębiorstwa. To kluczowy element procesu sprzedaży. Dzięki zbieraniu danych, śledzeniu procesu zakupowego i odpowiedniej obsłudze możemy jeszcze lepiej dostosować ofertę do wymagań klienta i wpłynąć na jego decyzje zakupowe. Satysfakcja klienta Wiele przedsiębiorstw ukierunkowuje swoje działania na pozyskiwanie nowych klientów. To oczywista droga. Jednak wzrost sprzedaży […]

Więcej w serwisie cybernecik.pl »

Tagi: Play, CES, DVI, NEC, OCZ, EA

Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama
Motoryzacja   Filmy   Finanse   Gry (eng)   Wiadomości (Strona główna)   Kobieta   Komputery   Wiadomości (eng)   Plotek   Turystyka   Praca   Sport
Kontakt z nami