Jak skopiować arkusz w Excelu?

Dodano: 10.10.2018 9:40 | 50 odsłon | 0 komentarzy

Jeżeli np. cyklicznie tworzymy arkusze w Excelu zmieniając tylko bieżące dane, warto taki arkusz po prostu skopiować i tym samym zachować cały schemat, formatowanie czy wygląd tabel. Arkusz w Excelu możemy skopiować bez niewygodnego zaznaczania dużych zakresów i używania kopiowania specjalnego. Na początek otwieramy skoroszyt, z którego chcemy wykonać kopię arkusza oraz skoroszyt docelowy, w ...

Więcej w serwisie www.lifepc.pl »

Tagi: Excel, OCZ

Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama
Motoryzacja   Filmy   Finanse   Gry (eng)   Wiadomości (Strona główna)   Kobieta   Komputery   Wiadomości (eng)   Plotek   Turystyka   Praca   Sport
Kontakt z nami